Często zadawane przez Państwa pytania.

Jakie są formy dostawy?

Nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem:
  • Paczkomaty Inpost
  • Paczka w Ruchu
  • Przesyłka kurierska Inpost

Przesyłki Paczkomatowe oraz kurierskie są nadawane codziennie od pon do pt prosto z sortowni co znacząco przyspiesza czas realizacji Państwa zamówienia.

Jakie są koszty dostawy?


Koszt dostawy:
  • Paczkomaty Inpost - 9,5zł
  • Paczka w Ruchu - 7,5zł
  • Przesyłka kurierska Inpost - 15zł
  • Przesyłka kurierska Inpost (płatność przy odbiorze) - 21zł
  • Odbiór osobisty (przedpłata) - 0 zł

Jak długo będę czekać na dostawę?

Zamówienia są realizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie zgodnie z czasem wysyłki podanym przy każdym produkcie. Status zamówienia można sprawdzić w historii zamówień swojego konta. Historia zamówień

Prosimy pamiętać, że czas dostarczenia przesyłki to czas wysyłki + czas dostawy przez przewoźnika.

Czy możliwe jest otrzymanie Faktury Imiennej lub Vat?

Tak, otrzymanie Faktury jest jak najardziej możliwe.
    • Faktury Imienne są automatycznie załączone do przesyłki na dane podane w formularzu rozliczeniowym.
    • Faktura VAT wystarczy podczas składania zamówienia uzupełnić polę NIP

Jak opłacić zamówienie?

Już niebawem.

Czy mogę zmienić zamówienia?

Zamówienia można modyfkować do momentu gdy nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia w karcie swojego konta Historia zamówień. Kontakt telefoniczny  573-233-322 lub E-mail: sklep@plastrynaoko.pl z wiadomością którego zamówienia sprawa dotyczy oraz podanymi zmianami znacząco ułatwi wprowadzenie zmian.

Jak anulować zamówienie?

Już niebawem.

Na jakim etapie jest moje zamówienie?

Status zamówienia można sprawdzić w karcie swojego konta Historia zamówień
Dodatkowo z postępu prac wysyłany jest e-mail z aktualnym statusem zamówienia.

Jak sprawdzić gdzie znajduje się moja przesyłka?

To bardzo proste. Każda przesyłka wysyłana przez nas otrzymuje numer listu przewozowego, który wraz z linkiem śledzącym paczkę jest wysyłany niezwłocznie do Państwa e-mail. Wystarczy zalogować się do skrzynki pocztowej z któej było składane zamówienie i sprawdzić wiadomość o tytule "Dostawa w trakcje realizacji"

Które z plastrów sa najdelikatniejsze?

Już niebawem.